דרעי: "לא מצליח להבין איך לב יהודי מסוגל לדבר על פינוי לאחר הרצח"

    איתי גדסי 1 Comment on דרעי: "לא מצליח להבין איך לב יהודי מסוגל לדבר על פינוי לאחר הרצח"

    יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע לחזק את המוחים נגד החלטת הממשלה על הפינוי הצפוי לישיבת חומש, "אסור להסכים לכך בשום אופן. ישיבה זה מקום של תורה שלנים שם. וכי אנחנו אורחים בארץ ישראל? מישהו עושה לנו טובה להיות כמה שעות? אנחנו חייבים להיות שם באופן מלא"

    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי הכנסת מטעם סיעת ש"ס הגיעו היום (שני) למאהל המחאה למען ישיבת חומש המתקיים מול משרד ראה"מ. ראש מועצת שומרון יוסי דגן קידם את פניו של יו"ר התנועה הרב אריה דרעי ואמר: "אתה הרב דרעי, וכל ח"כי ש"ס הם שותפים אמיתיים של ההתיישבות ביהודה ושומרון כולה. לא היה דבר אחד שביקשתי ממך, בכל תפקידך בממשלה שלא נעניתי".

    דגן הוסיף, "רואים את האכפתיות שלך בנושא הביטחון, בבניה, בכבישים, וגם בנושא חומש ואנחנו מאד מעריכים זאת. ח"כ הראשון שהגיע למאהל הזה היה משה אבוטבול מסיעת ש"ס".

    דגן דיבר על חשיבות האחדות: "אנחנו עדיין מוכי יגן מהרצח של יהודה דימנטמן הי"ד, הדם לא יבש אבל כבר הרסו פעמיים את בתי האברכים של הישיבה ומערכת המים. בזמן כזה חשוב לנו לאחד את כל המחנה הלאומי לחזית אחת כדי להחליף את הממשלה הזו לממשלת ימין מלא. לא נוותר על הנגב ולא על חומש".

    יו"ר ש"ס ח"כ דרעי אמר לבאי המאהל ולציבור כולו: "אין דבר שמסמל את תורת ישראל וארץ ישראל יותר מהישיבה בחומש. לא מצליח להבין איך לב יהודי מסוגל לדבר על פינוי המקום אחרי הרצח הנורא שהיה שם. אני שומע על נסיונות למו"מ להשאיר שם רק מבנה אחד שיפעל כמה שעות".

    דרעי הבהיר "אסור להסכים לכך בשום אופן. ישיבה זה מקום של תורה שלנים שם. וכי אנחנו אורחים בארץ ישראל? מישהו עושה לנו טובה להיות כמה שעות? אנחנו חייבים להיות שם באופן מלא".

    יו"ר ש"ס תקף את מדיניות הממשלה המסוכנת, "באנו לחזק את מקום התורה הזה בחומש, שלצערנו התקדש בדמו של הקדוש. אנחנו בסיעת ש"ס נעשה הכל לסייע למקום. בשבוע שעבר היה מביש לראות שממשלת ישראל מחברת לחשמל כפרים בדואים אבל מתעלמת מהתיישבות הצעירה, מיהודים יקרים שאנחנו שלחנו להתיישב שם. כל יום שהממשלה הזו קיימת היא סכנה לעם ישראל", סיים דרעי.

    ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר בהקמת אוהל המחאה: "הגענו מהשומרון, מירושלים, מהדרום, מכל הארץ, מאות אנשים אל מול ישיבת הממשלה כדי לומר די נמאס לנו. הביזיון הזה שהיה כאן בשבוע שעבר, שבאותו יום שהממשלה מאשרת את החוק השערוריתי של חיבור חשמל למאחזים הבדואים שמשתלטים על אדמות הנגב, ובאותו יום בדיוק אתם הממשלה מנתקים את החשמל והורסים בתים בחומש – איזו בושה! איזה כשל ערכי".

    תיעוד:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מי שמכיר מעט היסטוריה ארץ ישראלית יודעת שזו הייתה בדיוק המדיניות של הבריטים בזמן המנדט!
      רצחתם יהודי?-
      קבלו פרס!
      על כל פיגוע ורצח הערבים קבלו מהבריטים עוד שטחים ועל היהודים הוטלו סנקציות
      ממשלת בנט היא הממשלה הגרועה ביותר בתולדות המדינה עם מדיניות של בריטים!
      בושה לממשלה שלנו!!!